tisdag 24 juni 2014

You should really know by now, it's for you

Just nu händer det så otroligt mycket och min hjärna hinner inte riktigt med. 
Det uppdrag jag har som konsult är intensivt, kul och frustrerande i en salig röra. Kollegorna är härliga och det är faktiskt en fröjd att gå till jobbet varje dag.

Sen ska man ju försöka ha en fritid också och det är här det krockar lite. Vänner bryter ihop på grund av allt möjligt och jag är där och stöttar så gott jag kan. Samtidigt bearbetar jag min egen skilsmässa och allt vad det innebär. Jag har som mål att ständigt förbättra mig själv som person och det har fått stå åt sidan lite, min personliga utveckling är i pausläge. För jag hinner inte läsa allt jag vill läsa. Tankarna far runt för mycket i huvudet.
Jag får en massa signaler från olika håll, vissa är väldigt tydliga medan andra är oklara. Och sånt stör min tanke eftersom jag inte tolkar eller läser mellan raderna. Här blir det härdsmälta i mitt huvud. Och även om jag försöker skjuta bort det så kommer det tillbaka likt en bumerang. Stör min sinnesro och gör mig frustrerad. Jag har varit irriterad i två dagar. 
Min bror säger att om det är  oklart så frågar man. Men inte i det här fallet. Aldrig i det här fallet. 
För mycket står på spel och jag har inte kommit så långt än. 
Såren har inte läkt helt, ärren är för nya. 

Dagens låt: Every little thing - Robyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar