onsdag 13 november 2013

Even angels have their wicked schemes

Tystnaden har infunnit sig i hemmet. Sonen har gått och lagt sig och jag sitter och andas ut i soffan. Min bror och jag har varit och hämtat garderober som nu ligger på golvet i vardagsrummet. Den ordning jag önskat i mitt hem har bytts ut mot ännu mer kaos. Men trösten finns i att det kommer att bli bra när det är klart. Jag behöver bara hitta tid. 
Resan hem med bilen full av garderobsdelar var en intressant historia. Men den bjöd på skratt och det är alltid bra. 
Tack min bror för hjälpen!

Nu är det dags för ett varmt bad, en kopp te och sen ska jag krypa ner i sängen och försöka få en god natts sömn. Det var många år sedan jag sov riktigt gott. Kanske blir det denna natt?

Dagens låt: Love the way you lie av Rhianna (och Eminem)

TTFN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar